вторник, 22 април 2008 г.

Бодифлекс за отслабване - първи опити и впечатления

Едно време бях много впечатлена от книгите на Норбеков и с увлечение започнах неговата гимнастика. След 3-4 дни "се сринах" - явно преуморих гръбнака, с който имам проблеми в резултат на една стара автомобилна катастрофа. Оттогава съм много внимателна с разни физически упражнения, стига ми напълно всекидневно натоварване. В последно време за гръбнака ми се добавиха и други проблеми, осигуряващи почти непрекъснати болки с различна интензивност. Затова започнах много предпазливо само с дихателни упражнения, макар Бодифлекс обещава укрепване и на гръбначния стълб. Още повече, от форуми разбрах, че точно дишането е най-трудната част, която понякога изисква от 1 до 3 седмици, за да мине "на автомат", защото на неговия фон се правят основни упражнения. Обикновено разучавам упражнение следобед и го включвам сутринта в комплекса. Така започнах и с дишането. След първото упражнение следобед, доста дългичко поради постоянно бъркане на вдишване-издишване, повдигане - навеждане на главата и пр., повторих го сутринта няколко пъти и останах смаяна! Нищо не ме боли и се чувствам великолепно! Може ли с едно вдишване-издишване и гълтане на корема да постигна такъв ефект?! С напредване на упражнения болката се върна заедно с мускулна треска, но и заедно с чудесното чувство за "прибиране" на излишното по тебе. Толкова убедително чувство, че хванах пак сантиметъра да се премеря (преди да започнеш, препоръчват да се измериш), но уви... Още не съм изминала всички упражнения, прибавям бавно и по едно всеки ден, но поне един ефект определено е налице. Получих кашлица с придружаващите я доста неприятни явления, които обаче свидетелстват за това, че дробовете ми се изчистват. Сякаш цялата мръсотия излиза. С други думи, чувствам се по-чиста и по-стегната, не е малко, дори да нямам светкавично смъкване на мазнините. И още нещо. Не се надявайте засега на обещаните 15 минути. В началото става бавно. При мен само едно упражнение трае 45 сек, а след него трябва и да поемеш дъх. Но лека-полека се напредва. От 8 броения за задържене на дишането, които препоръчват, едвам издържах 5, но вече на някои упражнения успявам да ги спазя. Обаче времето не е рекламен трик, както мислех най-напред. Намерих видео с демонстрация на упражнения, и то на авторката на Бодифлекс. За дама на 53 години изглежда много впечатляващо и е най-добрата реклама за методиката. Вижте сами на

http://rutube.ru/tracks/501778.html?v=ce95520362f7d4bf5e8796feebeaac5e

Няма коментари: