събота, 26 април 2008 г.

Бодифлекс - за авторката

Докато усвояваме дихателното упражнение, можем да се запознаем с Грир Чайлдерс, автор на книга "Великолепная фигура за 15 минут в день" (можете да я свалите на руски език от http://www.navigator-soft.ru/ebooks-10.html). Нейната история е много мотивираща и изглежда правдоподобна. По форумите срещнах недоверчиви изказвания, дали е била чак толкова дебела, защото няма снимки от този период, но точно това ме кара да й вярвам. Коя нормална жена с подобни проблеми ще си прави снимки? Явно и тя не е била убедена в крайния резултат, за да "изпипа" методиката. За тези, които са свалили книгата, но трудно се оправят с руски език, преразказвам отделни фрагменти от историята на Грир Чайлдерс и създаване на Бодифлекс. Ето какво казва авторката за себе си:
"Аз бях пълна, загубила физическа форма, уморена, измъчена, винаги потънала в грижи домакиня почти на 40 години, наскоро родила третото си дете. Моят мъж е хирург и по цели дни прекарвал на работата. Но това бяха само част от проблемите ми. Мразех си, мразех моят живот, моята външност, но най-много мразех младички медицински сестри, които работили заедно с моя мъж. А и мъжа ми мразех също. Опитах какво ли не - тичане, аеробика, тежка атлетика, тренажери, гантели... но нямаше никакъв ефект. Тогава наех личен треньор, който посещавах 3-4 пъти седмично (по 50 долара за сеанс). След 3 месеца занятия погледнах в огледало и се ужасих. Исках да стана стройна, но станах обемна. Похарчих цяло състояние за нарастване на мускули под мазния слой вместо да стопя мазнините. Краката ми станали по-здрави, но и по-дебели.
Толкова се разстроих, че започнах да пия таблетки за отслабване. Но и те не са ми помогнали. Занимавах се с какво ли не и всичко без резултат. Бях относително млада, но толкова се мразех, че се чувствах все по-зле. Виждайки хроничната ми умора и пълно безсилие, разтревожения ни мъж накара ме да се изследва за всички мислими и немислими болести, от тубекулоза до левкемия. Стигнах до антидепрессанти и до чувството на пълната безнадежност. И независимо от всичките ми старания, 50-й номер започна да ми става малък".

Грир Чайлдерс случайно научава за много скъпи курсове за елитни кръгове, провеждани в Сан Франциско от един спортен физиолог, който преподава странни дихателни упражнения и гарантира почти мигновенно отслабване, при това без диети. Освен отслабването методът дава на човека енергия и жизнени сили. Без да вярва в успеха, Грир предприема последен отчаян опит. Още през първия ден занятия тя е смаяна от промяна на самочувстието, а след 7 дни установява, че обемът и се намали с 26 см! Тя се връща в къщи пълна е енергия, спира антидепрессанти и продължава упражнения самостоятелно, но с бебето на ръцете и още двама сина не може да отделя на занятията по 1,5 часа дневно, както трябва, и започва да ги съкращава. След 3 месеца тя стига 40-42 размер. Важното е, че през това време си хапвала без да се ограничава.

Самата учудена от постигнатите резултати, Грир, домакиня без образование и професия, иска да разбере, на какво се дължат те и започва изследвания, за да може тези знания и метод да се използва не само от елита, но и обикновени хора.

След развода, с 3 деца на ръцете, тя се опитва да печели от знанията си, пускайки самоделни рекламни обяви, закачени до перални и хранителни магазини. Така започна нейния път към успеха.

1 коментар:

aqualia2008 каза...

Много съм ви благодарна за постинга. Вярвах, че има такъв метод, но не подозирах, че ефектът от дихателните упражнения е толкова голям!!!